Według najnowszego, prospektywnego badania przeprowadzonego przez fińskich naukowców, picie kawy może znacznie zmniejszyć ryzyko wystąpienia raka wątroby.
Lekarze i dietetycy podkreślają wpływ diety na jakość i długość naszego życia. Przekonaniu o tym jak ważne jest zdrowe odżywianie zaprzecza brytyjski stulatek.
Poniżej prezentujemy sprostowanie do aktualności opublikowanej 20.05.2008 dotyczącej wdrożenia mechanizmu Ulubionych oraz zmiany długości trwania abonamentów diety.
Nie jestem wegetarianką, jednak jem bardzo często produkty na bazie soi. Lubię kotlety sojowe. Czasem sięgam po soję w ziarnach czy napój z niej. Zastanawiam się tylko, czy tak częste spożywanie produktów sojowych jest dobrym pomysłem. Czy mi nie zaszkodzi.
Czy polska solanka podbije świat? Tego nie wie nikt. Natomiast faktem jest, że za sprawą EXPO 2008 o leczniczych właściwościach Zabłockiej wody solankowej może się teraz przekonać cała Europa.
W dniach od 14 czerwca do 14 września b.r. w Saragossie odbywa się kolejna wystawa światowa EXPO. Tematem wiodącym wystawy jest ?Woda, a zrównoważony rozwój".